2018. május 27.

Update gyümölcstorta

Nagyon finom lett :) 

Egyszerűen a finomlisztet fele-fele arányban MasterMix-szel kevertem, a pudingporhoz pedig Eritritet használtam. A piskótába nagyon kevés (kb. 1 mokkáskanálnyit) sütőport tettem és kevertem a liszthez 1 tk búzasikért is. A tészta levegős és könnyű lett. Bevált ;)


Hozzávalók:
  • 4 ek lisztkeverék (2 MM + 2 finom) 
  • 4 tojás
  • 4 ek Eritrit
  • 1 mk sütőpor
  • 1 tk búzasikér
  • 1 cs puncsos pudinpor
  • 4 ek eritrit
  • 3 dl tej
  • 1 ek vaj
  •  eper
  • tortazselé
A tojásfehérjét az eritrittel felvertem, belekevertem a tojások sárgáját, majd a végén a lisztkeveréket. Kilisztezett formában 15-20 perc alatt 180 fokon megsütöttem. Puncspudinggal, eperrel díszítettem és színtelen tortaszelével vontam be.

1 megjegyzés:

Karolina írta...

Köszönöm szépen! :)