2008. augusztus 5.

Natúrszelet sajtmártással

Ma futkosós délelőttöm volt a srácokkal, így nem maradt sok időm a konyhában. Volt pár szelet karajom, a többi hozzávaló pedig általában mindig megtalálható a hűtőmben.

Jovi tálalt... :)
Hozzávalók:
  • karajszeletek
  • mediterrán vegeta
  • fokhagyma
A mártáshoz:
  • 20 dkg trappista sajt
  • 10-15 dkg füstölt sajt
  • 1 tejföl
  • 1 ek vaj
A karajszeleteket kiklopfoltam, majd a fűszerekkel ízesítettem. Serpenyőben készre sütöttem.
A mártáshoz feltettem az 1 ek vajat a tűzre, majd a durvára reszelt sajtokat. Amikor már megolvadt, hozzákevertem a tejfölt, és egy kicsit kevergettem még a tűzön. Fűszerezni nem szoktam, mert a füstölt sajt elég ízessé teszi számunkra.
A maradék mártást elteszem a hűtőbe, fokhagymás pirítósra kenve isteni :)

Köretnek krumpligolyókat és krokettet választottam.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: