2008. szeptember 10.

Zöldbabfőzelék fokhagymás csirkemellfilével

Tegnap a zöldségesnél gyönyörű zöldbabok kiabáltak utánam, hogy vigyem haza őket. Így egy főzelékre való adag a kosaramban landolt...


Hozzávalók:
  • kb. 70 dkg vajbab
  • kis fej vöröshagyma
  • 1 cikk fokhagyma
  • liszt
  • 1 ek olaj
  • pici pirospaprika
  • 2 dl tejföl
  • petrezselyemzöld
A vöröshagymát és a fokhagymát lereszelem, kevés olajra teszem, párolom, majd hozzáadva a megtisztított és feldarabolt zöldbabot felengedem vízzel és puhára főzöm. Amikor megpuhult, berántom, utána pedig hozzáadom a tejfölt és a durvára vágott petrezselyemzöldet és összerottyantom.

Feltétnek fokhagymás csirkemellfilét készítettem. - Pár éve felfedeztem egy kedves kis szárnyasboltot, ahol csirkemell belsőfilét is árulnak. Én addig ezzel nem találkoztam, így újdonság volt számomra. Megnyerő újdonság, mert 500-600 Ft-tal olcsóbb kilója, mint a "nagy" csirkemellfilének. Én nagyon szeretem, mert mérete pont ideális számunkra, szinte nem kell hozzányúlni előkészítéskor... - Szóval ma ilyen belső mellfilé volt az alapanyagom. Enyhén fűszereztem, kicsit fedő alatt, majd anélkül sütöttem, és az utolsó percben zúzott fokhagymával megkentem.

Jó étvágyat!


2 megjegyzés:

Age írta...

És milyen nyelven kiabálnak a zöldbabok? Tudnak magyarul?? :)

JD írta...

Age, kedves! Ezek tudtak :))