2009. január 15.

Mai menü: krumplileves és fűszeres csirkemellfilé párolt zöldségekkel

Nálunk szinte nincs nap/ebéd leves nélkül. Mostanában viszont cserbenhagy a fantáziám és nem jutnak eszembe új ötletek, variációk. Ezért örültem a minap, amikor megláttam Cukroskata krumplilevesét. (Többféle krumplilevest készítettem már, de ahogy ő, még nem.) Apró változtatásokkal megfőztem, isteni lett :) Ezúton is köszönöm.


Hozzávalók:
  • 4 közepes krumpli
  • 1 szál sárgarépa
  • só, bors, vegeta, pirospaprika, majoránna
  • 1/2 pohár tejföl
  • 1 ek liszt
  • 1 ek olaj
A krumlikat és a répát apró kockára vágtam, majd feltettem 1 ek olajra a répát, egy kicsit pároltam, majd felengedtem vízzel (kb. 2 l), fűszereztem és beletettem a krumplit. Készre főztem, majd a végén behabartam. Még egyet forraltam rajta és már kanalazhattuk is.
Hihetetlen, hogy egy ilyen gyors egyszerűség, hogy lehet ilyen finom :)

A fűszeres csirkemellhez sültcsirke-fűszersót és mediterrán vegetát használtam, és vékonyan átkentem olívaolajjal. A serpenyőben felhevítettem 1 ek olívaolajat, kifehéredésig hirtelen sütöttem a hússzeleteket, majd kicsit fedő alatt sütöttem tovább (mániám, hogy biztosan átsüljön a hús).
A párolt zöldséget mirelitből készítettem: 1 ek vajon fedő alatt megpároltam (és majdnem odaégettem!!:))


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: