2009. május 27.

Ismét egy gofri...

A srácok nagyon szeretik (Enyémférjet is beleértve)... én is, mert rendkívül egyszerű, gyors második a leves mellé és egyben a desszert-édesség igényüket is kielégítem :)
Ma miniMálna gofriját vettem kölcsön. Fél adagot készítettem az eredeti recepthez képest, így 9 db lett. Pont elég volt :)


Hozzávalók:
  • 12 dkg margarin
  • 5 dkg porcukor
  • 2 tojás
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 25 dkg liszt
  • 1 kk sütőpor
  • 2,5 dl tej
  • citromhéj
A puha margarint a tojással és a cukorral habosra keverem, beleteszem a reszelt citromhájat, majd apránként felváltva hozzákeverem a lisztet (ebbe előzőleg belekevertem a sütőport) és a tejet. Sűrű, egynemű tésztát kaptam, amely sütés után valóban ropogós, belül pedig puha lett.
A fiúk adagja nem érte meg a fényképezést, az enyém ma jó sok tejszínhabot kapott egy kis csokival :)

Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

Reni írta...

Sütsz nekem ilyent , ha egyszer elmegyek?

trinity írta...

Én is nagyon szeretem!!!Jó sora van a fiúknak:)))
Csodaszépen díszítetted és fényképezted !!!!

JD írta...

Reni: persze, hogy csinálok :)
Trinity: köszi :)

Egyébként most néztem, hogy szinte ugyanaz, mint az előző változat, amit csináltam... a hozzávalók ugyanolyanok, csak az arányok különböznek... :))