2009. január 18.

Sajtos-tejfölös csirkemellfilé

Ma abból dolgoztam, ami volt itthon. Peti ismételten paradicsomlevest kért.... még jó, hogy Enyémférj is imádja és még nem unja. A fagyasztóban csirkemellfilét találtam, de még akkor sem tudtam, mi lesz belőle, amikor felengedett. Aztán bevillant Csongi sajtos-tejfölös szelete és (bár kicsit másként, de) nekiláttam. Mivel a sütőm még mindig nem jó (bár a szerelő azt ígérte, hogy ezen a hétvégén már süthetek, mert pénteken megcsinálja... megjegyzem az iparos még csak fel sem hívott), így fűszerezés után olívaolajjal kikent serpenyőben elősütöttem a hússzeleteket. Amikor ezzel megvoltam, 1,5 dl tejfölt összekevertem metélőhagymával (isteni íze lesz a sajtoknak, tejtermékeknek tőle) és megkentem a tepsibe szorosan egymás mellé fektetett húsokat. Sajtot szórtam rá, s mivel legalább a felső sütés működik a sütőmben, 10-15 perc alatt ráolvasztottam/átsütöttem a sajtos-tejfölös cuccot.
Az eredmény valóban isteni lett. Köretként hasábburgonyát tálaltam.


Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök, hogy ízlett. A metélőhagymás dolgot ki fogom próbálni.