2009. június 28.

Zabpelyhes csók

Szomszéd Ildi receptje alapján, amit most meg is osztok veletek, ahogy itt ígértem. Igazából Zabpelyhes tallér a neve, de én most több kisebb darabot készítettem, amelyre szerintem jobban illik a fenti elnevezés :)))


Hozzávalók:
  • 15 dkg zabpehely
  • 10 dkg liszt
  • 1/2 kk szódabikarbóna
  • 1 tábla étcsokoládé
  • 15 dkg puha vaj/margarin
  • 6 dkg kristálycukor
  • 6 dkg barnacukor
  • 1 tojás
A száraz hozzávalókat összekevertem, hozzáadtam az apró darabokra tört csokoládét. A vajat habosra kevertem a cukorral és a tojással, majd egy fakanállal összedolgoztam a többi hozzávalóval. Gáztepsibe sütőpapírra diónyi gombócokat raktam, majd 175 fokon 10-12 perc alatt megsütöttem.
Finom édes nassolni való.

A neten is megtaláltam ezt a receptet, amely csak ici-picit különbözik a Szomszédasszonyométól.

Nincsenek megjegyzések: