2010. január 30.

Grillezett norvég vörös lazacfilé

A karácsonyi vacsora egyik elmaradhatatlan fogása. Az akkori sürgés-forgásban mindig elfelejtettem megörökíteni, de hála a Tesco eheti akciójának ma bepótolhattam az elmaradást. Már tegnap elmentem, hogy beszerezzem, de elfogyott... Viszont az eladó készségesen közölte, hogy éjjel új szállítmány érkezik, 8-tól nyitva a halaspult, próbáljam meg újra. Szerencsével jártam - szó szerint. 9 órakor az utolsó kilót kaparintottam meg... úgy látszik másnak sem mindegy, hogy 3900-ért vagy 2700-ért jut hozzá.
Enyémférj nagyon örült... imádja!

A recept rém egyszerű: a halfilészeleteket olívaolajjal átkentem, majd halfűszerkeverékkel megszórtam és az asztali grillemen 4-es fokozaton addig sütöttem, amíg ki nem fehéredett. A szeleteket nem kell vékonyra vágni, mert hihetetlen hamar átsül :)
Ma majonézes krumplisalátával kínáltam.

Jaaa... és akinek asztali grillje nincs, az se csüggedjen - egy serpenyőben is elkészíthető.

Nincsenek megjegyzések: