2012. január 2.

Rakott karfiol/brokkoli - ismét update1 :)

Az újév első egészséges étele :) Már nagyon hiányzott a könnyű kaja! Rakott karfiol/brokkolit készítettem ma - úgy, ahogy még eddig nem - amolyan "update-esen". Semmi különös nincs az egészben - zsírszegény tejfölt és sajtot használtam a szokásos hozzávalók mellett.


  • kb. 450 g karfiol
  • kb. 450 g brokkoli (nekem most mirelit volt itthon)
  • 500 g pulyka darált hús
  • 1 szál újhagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • só, bors, reform! vegeta
  • 2 dl 12%-os tejföl
  • 1 tojás


A karfiolt és a brokkolit enyhén fűszeres vízben megpároltam, ezalatt a darált húst is elősütöttem. Ezután rétegezve kerámia sütőtálba tettem, áttört fokhagymával és karikára vágott újhagymával ízesítettem. A tojást és a tejfölt összekevertem, fűszereztem és a húsos zöldségre öntöttem. Reszelt sajttal megszórtam az egészet, majd 200 fokon kb. 15-20 percet sütöttem. Nagyon finom lett - és jóleső érzéssel ettem kora este is belőle :)

Nincsenek megjegyzések: