2013. augusztus 26.

Eszternek - "Zsuzsi Mascarponés csokitortája"

Amint megláttam Zsuzsi Mascarponés csokitortáját, tudtam, hogy el kell készítenem. Örülök, hogy megtettem, bátran ajánlom mindenkinek - Eszter, külön Neked! :) Egyszerű, gyors és nagyon finom :)



Hozzávalók: 

A tésztához:
  • 4 tojás
  • 20 dkg cukor
  • 9 ek víz
  • 12 dkg liszt
  • 3 dkg kakaópor
  • 1 sütőpor
A krémhez:
  • 25 dkg étcsoki
  • 25 dkg mascarpone
  • 2-2,5 dl tejszín
  • egy kis kávé
  • baracklekvár
A szokásos módon elkészítettem a piskótát, amíg hűlt, a krémet. Ahogy Zsuzsi írta, felforraltam a tejszínt, beletördeltem a csokit, és félretettem hűlni. Később hozzákevertem a kávét és a mascarponét is. A kettévágott tésztát megkentem a krémmel, majd a maradékkal bevontam kívülről is. Nem nagyon szoktam tortákat készíteni, ahhoz képest szerintem elég szép lett. A torta összeállításához én baracklekvárt használtam, ez volt itthon :) A díszítést a fiúk irányították.
Kiadós desszert lett az eredmény.

Nincsenek megjegyzések: