2009. február 17.

Tejes zöldborsófőzelék

Gyors ebédet szerettem volna ma, mert ezer a dolgom... Így leves sem került az asztalra, ami nálunk nagyon ritka alkalom. EnyémFérj ennek tudatában rendelt " egy naaaagy tányér" zöldborsófőzeléket.


Hozzávalók:
  • kb. 60 dkg zöldborsó (mirelit)
  • kb. 5-6 dl tej
  • 1 ek vaj
  • só, fehérbors, pirospaprika
  • petrezselyemzöld
  • liszt, étkezési keményítő
Vajon és kevés vízzel puhára pároltam a zöldborsót, sóztam, borsoztam, majd felöntöttem a liszttel és az étkezési keményítővel elkevert tejjel és sűrűsödésig főztem. Enyhén pirospaprikával meghintettem, majd friss petrezselyemzölddel megszórtam.
Feltétként fűszeres-fokhagymás csirkemellfilét kínáltam.

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

tökmagi írta...

így még nem ettem.de héten kipróbálom.;))

JD írta...

Én csak így készítem :)