2009. június 5.

Sajtos-sonkás hústekercsek

Mint a tévében... és mégsem. A boltban kezembe került egy zacskós alap, amelyet tejszínnel elkeverve kellett volna ráönteni a feltekert pulykamellfilé szeletekre, melyekbe előzőleg sonkát és sajtot tettünk. Megnéztem az összetevőket és már össze is állt fejemben a mai ebéd.


Hozzávalók:
  • 0,5 kg csirkemellfilé vékony szeletekre vágva
  • 1 cs Fekete erdei sonka (Lidl - 10 dkg)
  • Trappista sajtszeletek
  • 2 dl tejszín
  • 1 Retro Camping sajt
  • 1 ek étkezési keményítő
  • vegeta, szárított petrezselyem
A csirkemellfilékre fektettem egy szelet sonkát és egy szelet sajtot, majd feltekertem. Hajtással lefelé beletettem egy hosszúkás, szögletes hőálló tálba, majd amikor a tekercseket végigraktam, rákanalaztam a tejszín, a krémsajt és a fűszerek keverékéből álló masszát. 3 egész sajtszelettel mindezt befedtem, majd 175 fokon 45 percig sütöttem.
Hasábburgonyával tálaltam. (A kép most nem sikerült jól, de ez van :)))

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Jade írta...

Szerintem a kep nagyon jol sikerult! Annyira guszta!!!
Nalunk is egyik kedvenc a sonkas-sajtos hustekercs. :)

trinity írta...

Nagyon finomat főztél! A képpel semmi baj, azt hittem, a fókusz direkt került a szép, ropogós krumplira, de a husi is jól kivehető...