2010. március 27.

Húsos kifli

Régóta szemezek Limara Húsos kiflijével, ma megsütöttem végre :) Kiváló falatok vendégváráshoz vagy vacsorára, én ma egy jó kis tartalmas leves mellé készítettem.


Hozzávalók:
A kiflihez:
  • 2,5-3 dl tej
  • 1 tojás
  • 0,5 dl olaj
  • 1,5 tk só
  • 1 tk cukor
  • 50 dkg liszt
  • 2,5 dkg élesztő
A töltelékhez:
  • 1 nagy konzerv vagdalthús
  • póréhagyma
  • só, bors
  • mustár
  • májkrém
  • 2-3 ek tejföl
  • reszeltsajt
  • piros arany

A tészta hozzávalóit a kenyérsütőgépbe tettem, majd amíg a dagasztó-kelesztő programon dolgozott, elkészítettem a tölteléket. Amikor végzett a gép, a tésztát 4 részre osztottam, kör alakúra nyújtottam és 6 ill. 8 részre cikkeztem. Húskrémet tettem a szélére és kifli formára feltekertem. Még 30 percet pihentettem, majd tojással megkentem, szezámmaggal és sajttal megszórtam. 180 fokos sütőben aranybarnára sütöttem.
Nagyon ízlett mindenkinek, Petikémre rá is kellet szólnom, hogy elcsapja a hasát, ha még eszik.
Legközelebb sajttal, sonkával vagy virslivel töltöm :)

Nincsenek megjegyzések: