2010. március 4.

Kreatív blogger vagyok?

Szerintem neeeem - és ezt most nem szerénységből írom/mondom... vannak nálam sokkal kreatívabb bloggerek :) Én csak innen-onnan ellesek egy-egy receptet, ötletet és én is közzéteszem az eredményt :) E véleményemtől függetlenül Juhász Anditól díjat kaptam, aminek nagyon örülök. Köszönöm :)


A díj azzal jár, hogy írjak 7 dolgot magamról:
  • Imádom a családomat, a férjemet, a srácaimat - remélem 2-3 éven belül még születik egy gyerkőcünk :)
  • A kenyérsütési láz ellenére diétázom-fogyózom, szeretném visszanyerni Tomikám előtti alakomat - elég nehezen megy, mert kicsit kényelmes vagyok... (De kitartó, úgyhogy, ha szépen lassan is, de egyre kevesebbet mutat a mérleg.)
  • Szeretek főzni, bár sajnos a hétvégéim maradtak csak ehhez a foglalatossághoz, hétközben olyan későn érünk haza, hogy nincs alkalmam rá.
  • Sütni is szeretek, pedig nem vagyok süteményes - Anyukám nem tud sütni, így nálunk nagyon ritka volt az asztalon.
  • Az iskolában, ahol tanítok, nagyon jól érzem magam... bár bevallom, a csoportom kemény dió, néha eléggé elfáradok...
  • A házimunkákat szeretem - legjobban a mosogatást és a vasalást. Amit ki nem állhatok, az a portörlés... Teregetésben heppem, hogy két egyforma színű csipesszel rakjam fel a ruhát :)))
  • Egyébként amolyan enyhén konzervatív csaj vagyok, s az ún. kényszeres csoportba tartozom - nehezen adom fel a szokásaimat.

Nincsenek megjegyzések: