2011. március 16.

Limara pitája

Mostanában mindig összefutott a nyál a számban, amikor a gyros reklámot láttam a tévében. Itt volt az ideje, hogy én is kipróbáljam Limara pitáját. Nem hiába a sok dicsérő komment - valóban jó kis recept. Ezúton is köszönet érte :)


Hozzávalók:
  • 3 dl langyos víz
  • 2 tk só
  • 2 ek olaj
  • 1 tk cukor
  • 50 dkg liszt
  • 3 dkg élesztő
A megfelelő sorrendben bepakoltam a kenyérsütőgépbe a hozzávalókat, majd hagytam dolgozni. Kelesztőtálban 1 órán át kelesztettem, majd 8 db zsemlét formáztam. Kb. 10 perc pihentetés után a zsemléket kinyújtottam kb. 2-3 mm vastagra. Ezután ismét pihentettem a tésztát 30 percig, majd 220 fokra előmelegített sütőben a rácson 5-6 perc alatt megsütöttem.

Sertéscombból készített aprópecsenyével, sok friss zöldséggel és joghurtos, fokhagymás öntettel töltöttem meg.


A családnak nagyon bejött. A maradékot lefagyasztottam, így egy vacsira kevés energiával lesz finom pitánk :)

1 megjegyzés:

Limara írta...

Gyönyörű lett! Nagyon köszönöm!:)